ik heb een mouse lag als ik een fps speel oplossingen?

computer specs:
Intelcore I5
windows 7
nvidia geforce gt540m 1gb

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welke fps speel je?
In de meeste games kan je de opties van je muis aanpassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook gewoon aan je muis liggen. Als je een muis koopt van 20 euro kan je niet verwachten dat die altijd glad werkt. Koop een mooie van Razer of Logitech. Voor 100€ mag je zeker zijn dat alles glad verloopt en dat hij mooi in de hand ligt. Natuurlijk moet je het niet zo duur maken als je dat niet wilt. Met een muis van 20-50€ kom je er ook wel. Maar zoals ik eerder zei, dan mag je niet altijd verwachten dat alles vloeiend is.

Misschien ligt het gewoon aan je muismatje. Koop 1 met een effen kleur, bijvoorbeeld zwart. En niet met flashy afbeeldingen.

En anders moet je neuzen in de hardware instellingen van je muis zelf (kan vaak alleen bij duurdere versies maar je weet nooit), windows of het spel zelf.